Friday, September 28, 2007

هي المدونات دي لقيطة ولا ايه؟

مش عارفة ايه الحكاية
هو انا ما كانش في نيتي خالص اني اعمل مدونة تانية
خلاص يعني من كتر المواضيع
هو انا كنت عاملاها للبروفات
يعني احب اجرب تصميم اضيف حاجة
واشوفها الاول قبل ما افكر انزلها في المدونة الأصلية
بس قلت بقى طيب طالما ظهرت للوجود كإسم
وكالعادة إسم من غير إسم
لاني انا بطبيعتي
باستخدم كلمات او اشكل لما تشدني اوي
نقدر نقول لو لقيت حاجة تخطفني خطف
والاسماء بصراحة
مالقيتش اسم يشدني
وماعنديش
غير اني اقول الحقيقة
وهي ان مفيش في دماغي اسم
وعلشان كدا كانت
كلاكيت تاني مرة ....مش لاقية اسم

20 comments:

ta5areef said...

يعنى الاسامى اللى مالية الدنيا مش لاقية اسم تسمي بيه المدونة

مبروك يا ستى المدونة الجديدة
طول عمرك نشيطة
ما شاء الله

el_assel said...

علي فكرة من غير اسم احلي
خليكي كده
مش مهم الاسم زي ما مهم الفكر
ربنا يوفقك
رمضان كريم

ما علينا said...

مش لاقية يا دكتور
تقول ايه بقى فقرية بعيد عنك

يعني بالذمة
لو لقيت اسم
كنت هاعزه عليكم ولا عليها

دي مدونتي برضوا
واحب يبقى لها اسم

ما علينا said...

el_assel

اولا منور المكان الجديد
زي ما انت منور في المدونة الاصلية

وانا باقول زيك
المهم الفكر

علشان كدا مش باقف كتير
عند موضوع الاسامي دا

منورني دايما
وسعيدة جدا بزياراتك

وانك لقيت في كلامي عندك
ما يفيدك

احنا اخوات
ولازم كل واحد فينا ما يبخلش
بكلمة يقدر يقولها
ممكن يكون فيها الفايدة

كل سنة وانت طيب

مواطن زهقان said...

مبروك المدونة الجديدة
واسمها يجنن
واحلى مافياه انها ملهاش اسم

غمض عينيك said...

والله فكرة ميه ميه
مدونة جديدة
تلخبطيها
تغيريها
تجديديها
وتجربي فيها
من غير قلق ومن غير خوف للمواضيع تضيع
جربي انتي بس واحنا هنقولك رأينا

مبروك
فين الشربات
محمد سمير

غمض عينيك said...

بالمناسبة
انا رديت على الكومينت بتاعك في انا فودافون رد عايزك تقريه وتقوليلي عندي حق ولا لأ

ولو فعلا عايزة رقم 010 بجد قوليلي وانا هاشوف وارد عليكي

سلام بقا
مستنيكي

Unknown said...

والله ضحكتيني
باين فيه أزمة أسماء اليومين دولم
عادي أهي الدنيا كلها أزمات
وبعدين على رأي اللي قال
الأسم مش مهم
.
.
المهم مين اللي كاتب
وهو كاتب ايه
.عشان كده المدونة دي هاتكون في الفيفوريت
.
.
ســــــــــــــلام

abo salah said...

بعد السلام عليكم

أيه يابنتي ده تجارب أيه و بروفات أيه اللي أنت بتقولي عليهم؟

دا أنتي طلعتي مصممة مواقع
وكل الحلاوة دي و تقوليلي تجارب

عامة ياستي تتربي في عزك وألف ألف مبروك

وبعدين عايز أقولك ان أنا كنت بكلمك في حكاية الاسم دي لمصلحتك مش اكتر
خايف تفضلي كده مفيش في دماغك اسم
لغاية ما الأسماء تبقي بفلوس و تغلي أو تتخصخص أو حتي يعملوا عليها رقابة

مش مصدقة .. وفاكراني بـهزر
طب بكره تشوفي

ألف مبروك مرة تانية

تحياتي
وكل مدونة وأنتي طيبة

klmat said...

الف مبروك المدونه الجديده
شكلها جميل
واكيد حاتكون مواضعيها بأذن الله شيقه
زى ماعودتينا دايما
ربنا يوفقك ويبارك فيك
تحياتى وسلامى

el_assel said...

المكان منور بصحابه ياباشا

وفعلا لو كل واحد قال للتاني كلمة
يستفيد منها

اكيد حنكون جامدين جدا


عيد سعيد بقي
خلاص رمضان خلص

عمر أفندى و أبووه said...

ممكن تسميها سعاد

او حسنية

و الله بهزر متزعليش بس هية من غير اسم احلى

ما علينا said...

مواطن زهقان

الله يبارك فيك
زهقنا بقى من الاسامي
وبعدين ما هياش فارقة

كل سنة وانت طيب

ما علينا said...

غمض عينيك

شفت بقى
العك كله يبقى هنا
ولا بويا ولا دهانات
انا يهمني انكم تيجوا تلاقوا كل حاجة متظبطة

وبعدين شربات ايه يا عم

دا بدل ما تدخل كدا شايل صندوقين بيبس
بلاش كانز
دور واجب يعني


وبعدين انا قلتلك انا عاوزة 010 طبعا
بس سمعت حاجة كدا
هابقى اخد رايك فيها

قلقتني من حكاية 010 اللي بيتباع حاليا

منور الكواليس
يا محمد باشا

ما علينا said...

أنونيمس

صحيح هي جات على الاسامي ومش هايبقى
فيها ازمة

اذا كان في ازمة افكار
وازمة مشاعر
وازمات كتييييييييير

المهم البعبعة مضمونها ايه
ايه بعبعة دي

دكتور انت جاي تجرجرني في الكلام ولا ايه


سيبك انت المهم انك ضحكت
اضحك يا عم اضحك

بس اوعى تكون بتضحك وبتبكي من جواك

وادينا بقينا في الفيفوريت
احمدك يا رب

منورني دايما يا دكتور الشعب


خايفة ادخل عندك الاقيك بتقول

انا الشعب

كما الاستاذ محمد فريد ابو حديد


بقولك ايه انا
هاقفل التعليق
انت الهرتلة بتاعتك معدية
كل سنة وانت طيب يا دكتور

ما علينا said...

abo salah

يللا بقى يا ابو صلاح من تواضع لله رفعه

مصممة ايه وبتاع ايه بس
اسكت بدل ما اصدقك وانت اول واحد ما تعرفش تكلمني

وبعدين يا عم موضوع الاسامي دا
انا سايباه لكم

كل واحد يسميها زي ما هو عاوز
انا مدوناتي منزلة الاسهم بتاعتهم للاكتتاب مجانا

كله يسمس زي ما يحب
يغلوا الاسامي يخصخصوها
يورثوها

ما يهمنيش

يادي النيلة
انتم ناويين على سحلي انا عارفة

سلام يا عم

ما علينا said...

klmat


الله يبارك فيكي يا ست الكل
يا احلى واجمل وارق كلمات

بتوحشيني جدا والله العظيم

انا حقيقي والله
احبك في الله

ربنا يكرمك ويعزك دايما
ويبهج قلبك
ويبشرك بما يسرك

كل سنة وانت طيبة يا اجمل وارق ام

اكيد انت ام زي السكر

ما علينا said...

el_assel


ايوا رمضان خلص
زي كل سنة ما بيخلص
بييجي ويمشي زي الحلم

حلم جميل بنصحى منه بسرعة
شوية وننساه ونرجع لعادتنا

ربنا يتقبل منا ان شاء الله

كل سنة وانت طيب
عيد سعيد

ما علينا said...

عمر افندى و ابوه

ياسيدي ولا يهمك
ما تقلقش ما زعلتش

بس مش كنت تقترح

سوسو او شوشو

ولا نقول حتى ماهيتاب

انا لو كنت لقيت لها اسم اجمل من كدا
كنت سميتها بيه

منور يا ابو عمر

وعلى فكرة مدونة عمر حلوة اوي
ربنا يخليه لك

كل سنة وانت طيب

و القادم....أجمل said...

مبرووووك يا قمر علي المدونة الجديدة

شكلها روووووووعه

بس الخلفية مينفعش تتفتح شوية

؟؟؟

بقولك ايه

شكلك بتحبي اللون البني صح ؟؟؟

عالعموم ألفوله مبروك

:)